Xavier Rodríguez Montesat he nascut el dia 24 de març a Granollers. Jugo a futbol a l'ametlla del vallés perque m'agrada el futbol (molt) des de petit m'agardava jugar-hi perquè veia partits a la televisió.
A més m'aguès agradat anar en moto fent la modalitat de motocross perquè tota la meva família (almenys totes). Als dos anys vaig anar a la guarderia amb un altre company de classe i m'ho passava molt be.
Això ha sigut tot fins ara però la vida segueix encara tinc moltes històries per explicar. Però això encara ha de passar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada