dimecres, 7 de novembre del 2012

RECOMANACIÓ:



Jo recomano el motocròs ja que, és un esport que m’agrada molt i que voldria practicar en llibertat.
El motocròs és un esport que consisteix en disputar curses de velocitat en un circuit de terreny accidentat a camp obert, i en la que diferents participants disputen una carrera amb l'objectiu d'arribar primer a la meta. Aquest esport l’has de practicar amb algun instructor al costat, a menys que ja en sàpigues.
He recomanat aquest esport perquè penso que és divertit alhora que emocionant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada