Jo recomano el motocròs ja que, és un
esport que m’agrada molt i que voldria practicar en llibertat.
El motocròs és un esport que consisteix
en disputar curses de velocitat en un circuit de terreny accidentat a camp
obert, i en la que diferents participants disputen una carrera amb l'objectiu
d'arribar primer a la meta. Aquest esport l’has de practicar amb algun
instructor al costat, a menys que ja en sàpigues.
He recomanat aquest esport perquè penso
que és divertit alhora que emocionant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada