Jo recomano un blog que és de blog de parkour: una modalitat de correr per els carrers, ciutatso més llocs amb l'objectiu de superar obstacles; saltan-los, travessant-los o superant-los per sota. Aquest blog mostra els events que fa aquest grup de Almería i els seus videos penjats al YouTube.
És un blog molt interesant, aqui us deixo l'enllaç:
http://www.blog.parkouralmeria.es/
dimecres, 21 de novembre del 2012
AVENTATGES DE LES XARXES SOCIALS:
LES XARXES SOCIALS; AVENTATGES:
1. Ets pots comunicar amb persones amb les que no pots tindre contacte físic i visual a la vida real.
2. Pots veure publicacions de diferents persones; fins i tot del món dels famosos.
3. Des d'aquestes pots crear events, en que, fas amb altres persones a la vida real: festes, sortides...
1. Ets pots comunicar amb persones amb les que no pots tindre contacte físic i visual a la vida real.
2. Pots veure publicacions de diferents persones; fins i tot del món dels famosos.
3. Des d'aquestes pots crear events, en que, fas amb altres persones a la vida real: festes, sortides...
dimecres, 7 de novembre del 2012
RECOMANACIÓ:
Jo recomano el motocròs ja que, és un
esport que m’agrada molt i que voldria practicar en llibertat.
El motocròs és un esport que consisteix
en disputar curses de velocitat en un circuit de terreny accidentat a camp
obert, i en la que diferents participants disputen una carrera amb l'objectiu
d'arribar primer a la meta. Aquest esport l’has de practicar amb algun
instructor al costat, a menys que ja en sàpigues.
He recomanat aquest esport perquè penso
que és divertit alhora que emocionant.
dimecres, 31 d’octubre del 2012
AUTOBIOGRAFIA
Xavier Rodríguez Montesat he nascut el dia 24 de març a Granollers. Jugo a futbol a l'ametlla del vallés perque m'agrada el futbol (molt) des de petit m'agardava jugar-hi perquè veia partits a la televisió.
A més m'aguès agradat anar en moto fent la modalitat de motocross perquè tota la meva família (almenys totes). Als dos anys vaig anar a la guarderia amb un altre company de classe i m'ho passava molt be.
Això ha sigut tot fins ara però la vida segueix encara tinc moltes històries per explicar. Però això encara ha de passar.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)