Jo recomano un blog que és de blog de parkour: una modalitat de correr per els carrers, ciutatso més llocs amb l'objectiu de superar obstacles; saltan-los, travessant-los o superant-los per sota. Aquest blog mostra els events que fa aquest grup de Almería i els seus videos penjats al YouTube.
És un blog molt interesant, aqui us deixo l'enllaç:
http://www.blog.parkouralmeria.es/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada